Klachtenafhandeling

Wij vinden het natuurlijk ontzettend vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Voor het behandelen van uw klacht hebben wij uw webordernummer en uw gegevens nodig. U kunt uw klacht mailen naar:

info@verfgroothandel.nl

Een van onze medewerkers zal uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verfgroothandel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.