Veel gestelde vragen:
Heeft u een vraag, of komt u er niet helemaal uit? Hieronder treft u enkele veelgestelde vragen:
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bij elk product staat een verwachte verzendtijd. Omdat we de meeste producten op voorraad hebben, versturen we de meeste bestellingen dezelfde dag nog als u voor 16:00 uur bestelt op een werkdag (maandag t/m vrijdag). Bestelt u na 16:00, of op zaterdag/ zondag? Dan verwachten we uw bestelling de volgende werkdag te verzenden, tenzij anders aangegeven op de productpagina.
Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?
Bij elke bestelling delen we de verzendkosten. Hoeveel u betaalt voor de verzending, is afhankelijk van de factoren. Het komt hierop neer:
-Verzending naar Nederland, bestelbedrag onder €50 exclusief BTW (€60,50 inclusief BTW), dan betaalt u €5,95 inclusief BTW voor verzending
-Verzending naar Nederland, bestelbedrag boven €50 exclusief BTW (€60,50 inclusief BTW), dan betaalt u €2,95 inclusief BTW voor verzending
-Verzending naar België, bestelbedrag onder €50 exclusief BTW (€60,50 inclusief BTW), dan betaalt u €10,58 inclusief BTW voor verzending
-Verzending naar België. bestelbedrag boven €50 exclusief BTW (€60,50 inclusief BTW), dan betaalt u €4,65 inclusief BTW voor verzending
-Verzending naar Duitsland kost €16,34 inclusief BTW voor verzending.
Ik wil mijn product retourneren. Wat moet ik doen?
Uw bestelling kan gewoon retour, als het niet gaat om verf die op kleur gemaakt is. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw product(en), zonder reden, naar ons retour sturen. Vergeet de pakbon of factuur er niet bij te doen. U kunt het retour sturen naar:
Verfgroothandel.nl
Klompenmakersstraat 14
8601WR Sneek
Eventueel gemaakte kosten voor het retourneren worden niet door ons vergoed. Retourneren is op eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor wat er onderweg met uw bestelling gebeurt.
Ik heb een grote bestelling, willen jullie een offerte voor me maken?
De prijzen op onze webshop zijn altijd de scherpste prijzen die we aanbieden. We maken daarom geen gepersonaliseerde offertes, omdat we altijd ons best doen u de allerbeste prijs te geven.
Bestelt u voor meer dan €350 exclusief BTW (€423,50 inclusief BTW)? Dan gaat er nog 5% staffelkorting van het totaalbedrag af. Voor de regels verwijzen we u door naar deze pagina.
Wanneer ontvang ik de track en trace?
Wanneer u bij ons heeft besteld, ontvangt u gelijk de orderbevestiging. Dat is bevestiging dat de order is geplaatst, en gaan we voor u aan de slag!
Zodra uw order door onze orderpickers is verzameld, ontvangt u de factuur. Dit betekent dat uw order compleet is, en op het punt staat om ingepakt te worden. Wanneer uw bestelling is ingepakt, ontvangt u de track en trace van PostNL. Vanaf dan wordt u door PostNL op de hoogte gehouden.
Mijn bestelling is aangekomen, maar is kapot of gedeukt. Wat nu?
Het is natuurlijk zeer vervelend als iets kapot aankomt. We doen onze uiterste best om alle bestellingen zorgvuldig in te pakken en te voorzien van de juiste stickers op de verpakking, zodat de vervoerder er ook voorzichtig mee omgaat. Helaas is het niet te voorkomen dat er een bestelling gedeukt, of helemaal kapot aankomt.
Verf is wel een gebruiksgoed. Dat betekent, dat het om de inhoud van het blik gaat. Kan het product nog goed gebruikt worden? Dan spreken wij van 'cosmetische schade'. Het blik zal niet fantastisch zijn, maar de verf is nog prima te gebruiken.
Is er sprake van een lekkend/ kapot blik? Dan vragen we om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als u het pakket nog niet heeft geaccepteerd, zouden we adviseren om het te weigeren en de kwestie naar ons toe te mailen met uw ordernummer. Dit kan naar info@verfgroothandel.nl.
Heeft u het pakket al wel in huis, en komt u er bij het controleren van uw bestelling achter dat iets beschadigd is? Ook dan vragen we zo snel mogelijk de kwestie naar ons toe te mailen met uw ordernummer. Voor de afhandeling hebben we wel een paar foto's nodig:
-Een foto van de schade
-Een foto van het verzendetiket
-Een foto van de pakbon die in de doos zit
We hebben deze foto's nodig om dit weer bij PostNL neer te leggen. Zodra we de informatie hebben, gaan we ermee aan de slag en helpt onze klantenservice u verder!
Ik wil verf ophalen, kan dat ook?
Dat kan zeker! In hetzelfde pand als ons magazijn hebben we ook een showroom/ winkelruimte. U kunt aan het einde van het bestelproces kiezen voor 'Afhalen in de winkel', of u kunt ervoor kiezen om gezellig langs te komen. Heeft u van tevoren besteld op de webshop? Zodra u de factuur heeft staat het klaar om afgehaald te worden. We zien u graag!
Adres:
Schilderscentrum Sneek
Klompenmakersstraat 14
8601WR Sneek